Αλλάξτε την πρωινή σας ρουτίνα με 5 βήματα (συμβουλές για γυναίκες)

Το πρωί ξυπνάτε με ωραία διάθεση και αναρωτιέστε τι δουλειές έχετε να κάνετε σήμερα. Όταν τις συγκεντρώσετε στο κεφάλι σας αγχώνεστε με αποτέλεσμα να μην θέλετε να σηκωθείτε από το κρεβάτι. Πάντα ψάχνουμε τρόπο να τεμπελιάσουμε. Εκτός αν ξυπνήσετε και βάλετε ένα πρόγραμμα στον εαυτό σας που θα συνδυάζει ενέργεια, χάσιμο λίπους, φροντίδα του εαυτού σας και άλλα πολλά που θα πούμε παρακάτω.

Καταρχάς πρέπει όταν ξυπνάτε το πρωί να σκέπτεστε θετικά για τον εαυτό σας και για το σώμα σας για να ξεκινήσει η μέρα όμορφα.



1) Γυμναστείτε στο κρεβάτι. Κάντε μερικούς κοιλιακούς χωρίς να κουράσετε πολύ το σώμα σας. Θέλουμε ενέργεια όχι να κουραστείτε και να μην μπορείτε να ακολουθήσετε τα επόμενα βήματα. Σηκωθείτε κάντε μερικές ασκήσεις να ξυπνήσει ο οργανισμός. Κάντε μερικά πηδηματάκια, λίγο τρέξιμο και ότι άλλη γυμναστική θέλετε.



2) Φροντίστε τον εαυτό σας και την επιδερμίδα σας. Πάτε στο μπάνιο και ασχοληθείτε με τον εαυτό σας. Πλυθείτε, βουρτσίστε τα δόντια σας, βάλτε τις κρέμες σας και ότι άλλο χρειάζεστε. Υπάρχουν γυναίκες που βαριούνται, που έχουν μία κρέμα στο ντουλάπι τους και ποτέ δεν χρησιμοποιούν. Αυτό είναι λάθος. Βάλτε σε μια σειρά τα καλλυντικά σας δίπλα από την οδοντόβουρτσα σας ή κάποιο αντικείμενο που χρησιμοποιείτε για να μην τα ξεχνάτε ποτέ. Βάλτε τα στο καθημερινό πρόγραμμα σας.



3) Κάντε τις δουλειές του σπιτιού σας. Γιατί όταν δουλεύετε χάνετε κιλά και όταν κάνετε τις δουλειές του σπιτιού δεν χάνετε τίποτα; Μα είναι κάτι που το κάνετε καθημερινά και πάντα αναρωτιέστε γιατί δεν έχει αποτέλεσμα. Η διαφορά είναι ότι στην δουλειά έχετε αφεντικό. Γίνετε αφεντικό του εαυτού σας και απαιτείστε από τον εαυτό σας να κάνει τις δουλειές του σπιτιού μέσα σε μία ώρα ή μισή ώρα (ανάλογα το μέγεθος του σπιτιού σας). Χωρίς διάλειμμα, χωρίς νερό. Κάντε όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Κουραστείτε, ιδρώστε και πάντα να έχετε πρόγραμμα. Μην ξεκινάτε κάθε μέρα από διαφορετικό δωμάτιο. Πάντα να καθαρίζετε με τον ίδιο τρόπο για να κάνετε κάθε μέρα και πιο γρήγορα. Υπάρχουν γυναίκες που έχουν παιδιά και δυσκολεύονται με τις δουλειές. Απαιτείστε από τα παιδιά σας να σας αφήσουν για μία μόνο ώρα.



4) Πιείτε νερό. Βάλτε νερό σε ένα ποτήρι και πιείτε όσο μπορείτε. Κάποιοι δεν έχουν πρόβλημα αλλά κάποιοι δεν μπορούν να πιούνε νερό το πρωί. Γι' αυτό πιείτε όσο μπορείτε ας είναι και μία ρουφηξιά. Αφήστε το στο τραπέζι και κάποια στιγμή μπορεί να το πιείτε όλο. Είναι πολύ σημαντικό να πίνετε νερό με άδειο στομάχι μετά την γυμναστική για να καθαρίσει ο οργανισμός.



5) Φάτε πρωινό. Φτιάξτε την διατροφή σας έτσι ώστε να έχει ο οργανισμός σας ενέργεια. Τρώτε πολλά φρούτα και λαχανικά. Όλη την ημέρα όχι μόνο το πρωί. Μάθετε να τρώτε σωστά για να έχει αποτέλεσμα το καθημερινό σας πρόγραμμα. Πίνετε νερό να καθαρίζει ο οργανισμός και να τρώτε τροφές που κάνουν καλό στο μυαλό και στο σώμα. Εντάξτε την διατροφή στην ζωή σας.

Το μόνο που χρειάζεται είναι δύο με τρεις ώρες το πρωί. Την υπόλοιπη μέρα μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε. Κάθε μέρα μπορείτε να προσθέτετε καινούργια πράγματα όπως καινούργιες ασκήσεις και διαφορετικό πρωινό για να μην βαριέστε.

VOTE για την σελίδα

Σχόλια